środa, 7 października 2015

Zawieszki imienne dla maluszków

     Popularne stały się ostatnio różne zawieszki z imionami dzieci, które zawiesza się w pokoju dziecięcym nad łóżeczkiem naszej pocieszki. Najczęściej wykonywane są ze skrawków materiałów, filcu, drewna. Ja postanowiłam wykorzystać swoje szydełkowe umiejętności i zdecydowałam się zrobić zawieszkę na szydełku w kształcie girlandy. Wykonałam ją dla naszego synka, którego powitamy za parę miesięcy. Dobrałam takie kolory, ponieważ motywem przewodnim w pokoiku Remka będą barwy marynarskie, czyli biel, granat, czerwień i błękit. Girlanda wykonana została z włóczek akrylowych. Literki również wykonałam na szydełku, a następnie przyszyłam je do każdego trójkąta. Jak urządzimy do końca pokoik, to pokażę jak prezentuje się w całej okazałości.

                                                                                                         
Efekt końcowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz